CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, December 31, 2009

Back to the initial point!

What comes around, goes around... After walk through a path, only I realize I still back to the starting point... It will never end and end...

What I thought is wrong actually is right, but what I thought is right is wrong!

I thought I have make a mistake but not at all... It even worse than what I have doubting...

I'm enough for it! Stop fooling ME!

想了那么多原来还是回到原点。。。反而变本加厉!

我受够了!不要跟我玩了!我开始闷了!这不好受,虽然我不会很在意。。。

怎么说我还是有点感情的生物!我不告诉你那么多因为我要给你安全感,我也会控制,不像你。。。

只会给我那么多的威胁。。。那么多人都知道你的东西,可是我永远都蒙在鼓里,完全不知道!

我给你太多自由了。。。我不是没人要的东西。。。

就算没了我也不会为了你而伤心,你没有那种资格!

0 comments: